maandag 27 april 2015

Smoothie appel kiwi

Opgelet: meet de ingrediënten af met dezelfde koffiekop. De grootte van deze koffiekop maakt niet zoveel uit, zolang je dezelfde maatstaf maar . Naar wens kun je er een eetlepel honing en een vanillestokje aan toe voegen om de smoothie zoeter te maken. Serveer er ter decoratie een . Alpro Haverdrink, appel en kaneel zorgen samen voor een nostalgische smaak.


Zonde om niet meteen iets mee te maken, een smoothie van kiwi en appel leek me wel lekker, lijkt me ook wel iets als ontbijt.

Ik noem het een vitaminebom. Ontdek meer: Muffins Basisrecept. Kiwi banaan en appel schillen.


Je krijgt er veel goede stoffen binnen waardoor je . Niet zo gek, want deze mixsapjes zijn niet alleen heel lekker, maar ook heel gezond en snel te maken. Lekker fris, lekker fruitig. Deze smoothie met appel , kiwi en limoen is licht en verfrissend.


Smoothie met kiwi , appel en havermout.

Anders, Ontbijt, personen, Slank, Wereldkeuken. Laatst aangepast: aug. Deze week heb ik een heerlijke zomerse smoothie met kiwi , appel en banaan gemaakt!


Door de combinatie van kiwi met appel en banaan . Het lekkerste recept voor Milkshake met kiwi en appel vind je bij njam! Schil de kiwi en de appel en snijd ze in blokjes. Bekijk de appel kiwi smoothie recepten van de beste food bloggers. Groene smoothie met boerenkool, spinazie, gember, munt en kiwi. In dit filmpje laat ik je zien hoe je een lekkere en gezonde groene smoothie kunt maken met appel.


Krijg jij soms met moeite jouw dagelijkse portie fruit en groenten naar binnen? Maak dan eens een smoothie. Vandaag heb ik een lekkere en eenvoudige . Hou eventueel een schijfje kiwi over voor de versiering van het glas.


Doe de kiwi samen met het . In het teken dat we langzaam richting de lente gaan wou ik een smoothie met jullie delen die daar bij past. Heel lekker us deze smoothie in de . Met dit stappenplan maak je een lekkere smoothie.

Er zit ook een woordzoeker en korte evaluatie bij. Appel kiwi spinazie smoothie. Start de zomer met een heerlijke smoothie ! Deze lekkere kiwi smoothie recepten helpen je op weg met het maken van dat.


Dit appel kiwi smoothie recept is klaar in min.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts