dinsdag 15 december 2015

Hoe boren slijpen

Wij verslijten nogal wat boren bij ZB45. Dus als het even kan, wil ik ze liever slijpen dan weggooien. Ik heb diverse slijpmachientjes . Lees dan in dit artikel welke tips je kunt gebruiken bij boren slijpen , zodat.


Kan iemand mij uitleggen hoe je ijzerboren kan slipen.

Heb het verschillende keren geprobeerd op een slijpmachine. Metalen boren slijpen - Hoe? Heb wel eens gezien dat hier automatische slijpers voor zijn . Wie soms gaten moet boren in metaal die weet hoe vervelend het is als de boor bot. Weggooien is zonde, want de meeste boren kunnen geslepen worden. U kunt zich het boren slijpen snel eigen maken met de bijgeleverde demonstratievideo op cd-rom.


In deze video laat ik zien hoe ik de ijzer boren slijp als ze bot zijn. Het is de manier hoe ik ze slijp.

SNEL Spiraalboren slijpen. Boor Slijpen (snelle methode ) Homemade deel 2. Boren slijpen , zo doe je dat. Met zijn standaard Diamant SlijpWiel kan het. HSS-staal, cobalt, tin-gecoate, HM en steenboren slijpen.


Slijp uw boren met de beste borenslijpmachines ooit! Slijp nu uw boren in minder dan seconden! De Drill Doctor borenslijpmachinesn. Met deze machientjes (220V) kan men in nog geen minuten beschadigde boren slijpen. HSS metaalboren (ook Cobalt en met Tin-coating) . Seiten Diese Seite übersetzen Hoe werk je met een boormachine?


Hoe onderhoud je een ruimer? Om de standtijd van een boor te verlengen, wordt aanbevolen om hem te goed te slijpen. Weiter zu Slijpen - Met name metaalboren zijn uitstekend te slijpen.


Als de boor bruin of blauw verkleurt is hij te warm geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts